klankmeditatie utrecht meditatie mediteren klankbad klankreis klankheling klankschaal klankschalen kristallen mindfulluisteren ligconcer lerenmediteren HSP ontspannen zenmoment klanktherapie sound soundmeditation meditation soundbath soundjourney soundhealing crystalbowls

 VOORWAARDEN, PRIVACY & VEILGHEID 

Meditation

 

 

Het maken van een afspraak

Wij vinden het leuk dat je geïnteresseerd bent in Sound Meditation en dat je bij ons een afspraak wilt maken. Wij zien tijd als 1 van de kostbaarste dingen in het leven. Daarom gaan wij ook serieus met onze tijd om. Bewust genieten is daarom belangrijk en daar helpen we je graag bij. Een afspraak maken voor een klanksessie kan via onze contactpagina.


Afspraak 48 uur van tevoren annuleren
Iedereen is druk en dat is ook vaak de aanleiding om bij ons een afspraak te maken. Het maken van een afspraak is soms best lastig omdat de agenda’s vol zijn.  Jouw tijd is kostbaar maar dat is onze tijd ook. 
Het valt ons op dat het steeds vaker voorkomt dat mensen niet op afspraken verschijnen of op het laatste moment de afspraak annuleren of willen verplaatsen. Dit is voor ons vervelend.

Een sessie is heel persoonlijk en elke sessie wordt van tevoren door ons voorbereidt. Wij geven een totaalbeleving in een fijne ambiance met klanken, kleuren en geuren etc. Dat vraagt van ons de nodige voorbereidingen. De ruimte wordt klaargemaakt voor gebruik zodat je optimaal kan ontspannen en genieten. Denk aan de matrasjes waar je op ligt, het kussen onder je hoofd etc etc. Voor elke sessie worden de instrumenten, die in de sessie gebruikt gaan worden, geselecteerd en verzameld. Alle instrumenten worden 1 dag van tevoren klaargezet in de ruimte waarin de sessie wordt gegeven. Als de sessie niet doorgaat, betekent dat tijdverlies en omzetderving. Bovendien is het erg vervelend dat er op dat moment niet iemand anders kon worden verblijdt met 1 van onze diensten. Om het aantal niet-nagekomen afspraken terug te dringen gaan wij hiervoor een wegblijftarief hanteren en hebben wij annuleringregels moeten opstellen.


Dit betekent het volgende:

  • Je kunt jouw afspraak afzeggen of verplaatsen. Om te voorkomen dat de voorbereidende werkzaamheden voor niets gebeurt, dient afzeggen 48 uur van tevoren gedaan te worden. Afspraken die op maandag zijn gepland, dienen uiterlijk de vrijdagochtend ervoor geannuleerd te zijn.

  • Een afspraak kun je telefonisch afzeggen via NULZES-5467 7311 of via de contactpagina op deze website. 

  • Mocht je niet verschenen zijn op de afspraak en je afspraak was nog niet betaald, dan krijg je hier een factuur voor thuis gestuurd. De hoogte van het tarief is afhankelijk van de diensten die hiervoor ingepland is. Wij hopen dat het niet nodig zal zijn om deze rekeningen te versturen.

 

Wachttijd voor een afspraak

Klanksessies zijn populair en de aanvragen voor een sessie stijgen. Er is veel interesse en er worden veel boekingen gedaan waardoor de wachtrij langer wordt. Helaas worden boekingen ook makkelijk afgezegd of sommigen komen niet opdagen. Daardoor wordt de wachtrij (onnodig) langer. Dat is voor ons als organisatie niet fijn en een onnodige en lange wachtrij is voor jou als boeker natuurlijk ook niet prettig.


Wij proberen daarom de aanvragen op een betere en minder vrijblijvende manier te verwerken waardoor we de wachtrij zo kort mogelijk proberen te houden. 1 van de manieren is om aanvragers vooraf te laten betalen voor een klanksessie. Daarmee zorgen we ervoor dat de serieuze boekingen eerder in de rij komen en dat de minder serieuze boekingen plekken in de agenda bezet houden. Daarmee verkorten wij de wachtrij.

Door de sessie vooraf te betalen laat je aan ons zien dat je een serieuze boeker bent. Bij een vooraf betaalde sessie wordt de kans op afzeggen of niet op komen dagen, kleiner. Daardoor wordt de wachtrij ook korter. Uiteraard sturen we het betalingsvoorstel nadat we een datum met elkaar zijn overeengekomen. Nadat de betaling is ontvangen, krijg je een bevestiging van je betaling. Mocht het zo zijn dat je na de betaling verhinderd bent kun je tot 48 uur van tevoren je afspraak kosteloos verplaatsen en wijzigen.  


NB: Wij zijn dit werk begonnen vanuit onze passie en wij vinden het jammer om op bovenstaande manier te moeten werken. De aanpak voelt voor ons zakelijk en een verstandelijke maatregel en past voor ons gevoel minder bij het werken vanuit het hart. Maar helaas is de tijd nog niet hier, om er op een hartelijke manier mee om te gaan. We vragen hiervoor jouw begrip. 

Privacy en veiligheid

Je persoonlijke gegevens. Je laat ze bij ons achter, want dat moet nu eenmaal als je iets wilt bestellen of als je contact wilt opnemen met ons en een reactie terug wilt. Maar we kunnen ons voorstellen dat je graag wilt weten waarom wij om je persoonlijke gegevens vragen en wat wij ermee doen. Dat vertellen we je hier graag. Heb je na het lezen hiervan nog vragen, laat het ons dan weten via onze contactpagina.

 

Heel veilig

Alle gegevens die je bij ons achterlaat stoppen wij heel veilig achter slot en grendel. Wie niks met jouw gegevens te maken heeft, kan er simpelweg niet bij. Geven we jouw gegevens aan iemand anders – je leest hieronder waarom en wanneer we dat doen – dan eisen we dat die ander net zo zorgvuldig met jouw gegevens omgaat als wij en ze alleen gebruikt voor het doel waarvoor hij ze heeft gekregen. Mocht je het gevoel hebben dat dit niet gebeurt, laat het ons dan weten via onze contactpagina.

 

Persoonlijk

Vaak gebruiken wij je gegevens om je een zo persoonlijk mogelijke winkelervaring te bieden. Jouw surf- en zoekgedrag bewaard in cookies. Lees meer over cookies en ons cookiebeleid.

 

Wat doen we verder met je gegevens

Wij gebruiken je gegevens voor verschillende doelen. Hierna kun je zien welke doelen dat zijn. Wij gebruiken daarbij van jou ontvangen gegevens, maar soms ook door onszelf verzamelde gegevens. Bijvoorbeeld gegevens over je bezoek aan onze website.

 

Je bestelling, aanvraag of afspraak

Voor je bestelling/aanvraag hebben we je naam, e-mailadres en soms ook je adres(sen) en je telefoonnummer nodig. Daarmee kunnen we je bestelling bezorgen en je op de hoogte houden over je bestelling, aanvraag of afspraak. We geven je gegevens alleen aan anderen door als dat nodig is, bijvoorbeeld aan bezorgdiensten.

 

Als je graag op de hoogte blijft van nieuwe klanksessies, events of andere informatie van Sound Meditation, kun je jezelf via onze website, tijdens je klanksessie of in de winkel, opgeven om opgenomen te worden in  ons klantenbestand. In het klantenbestand van Sound Meditation slaan we alleen gegevens op die jezelf aan ons afgegeven hebt. Dat is in ieder geval je naam en e-mailadres. Overige informatie kan onder andere zijn: je adres(sen), telefoonnummer en opgegeven informatie (bijvoorbeeld als je jouw geboortedatum hebt opgegeven. We bewaren ook gegevens over je eerdere aankopen en/of bestellingen zodat we je een betere service kunnen bieden.

 

Klantenservice

Je kunt met ons contact opnemen via onze contactpagina op onze website of langskomen in onze winkel. Om je snel te kunnen helpen bij vragen, maken we, indien nodig, gebruik van je gegevens. Gegevens over het telefoongesprek met jou worden niet geregistreerd of opgeslagen.

 

Nieuwsbrieven

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van onze nieuwe klanksessies, events en ander nieuws. We hebben algemene nieuwsbrieven met een persoonlijke aanschrijving. De persoonlijke nieuwsbrieven stellen we samen op basis van de door jou opgegeven gegevens, zoals je e-mailadres en je voornaam. Dat maakt de nieuwsbrief persoonlijker voor je. Wil je geen nieuwsbrieven van ons meer ontvangen, laat dit dan aan ons weten door je af te melden. Onderaan elke nieuwsbrief staat een afmeldlink waarmee je jezelf direct afmeldt voor het ontvangen van nieuwsbrieven. Een andere manier om jezelf af te melden is een bericht te versturen via onze contactpagina. Dan zorgen wij ervoor dat jouw gegevens uit de mailinglijst gehaald wordt. Simpel toch?

 

Reviews

We zijn dol op reviews. En onze (toekomstige) klanten ook. Wil je een review schrijven op onze website of een review op Google schrijven, kies dan zelf of je persoonlijke gegevens of je naam zichtbaar zijn voor andere bezoekers en of wij over je review contact met je op mogen nemen. Wij houden niet bij wie welke review schrijft. Indien er geen contact opgenomen mag worden zullen wij dat respecteren en zullen we dat niet doen. Indien er geen contact mag worden opgenomen met de schrijver, houdt Sound Meditation het recht op de review eventueel niet te publiceren.

 

Prijsvragen

Als je meedoet aan een actie of prijsvraag, vragen wij je naam, adres en e-mailadres. Zo kunnen we de actie uitvoeren en de prijswinnaar(s) bekendmaken. Ook meten wij zo de respons op onze reclameacties.

 

Fraude en diefstal

Op fraude en diefstal zit niemand te wachten, wij ook niet. In geval van fraude en/of diefstal of een verdenking hiervan, zal Sound Meditation medewerking verlenen aan de overheid en/of politie. Zo kunnen wij eventueel, als hierom gevraagd wordt, klantgegevens doorgeven aan de overheid en/of politie.

 

Achteraf betalen

Als je artikelen koopt die je niet meteen kan betalen, of als je producten en/of diensten in reservering hebt gelegd om op een later moment op te halen, kunnen we eventueel contact met je opnemen. We kunnen je bellen/mailen of appen om je te herinneren aan een factuur die is verlopen of een reservering die niet is betaald en/of afgehaald is. Soms voeren anderen dat telefoongesprek voor ons. Ook kunnen we je gegevens doorgeven aan een incassobureau en/of deurwaarder die namens ons niet-betaalde facturen incasseert.

 

Social media

Als je social media gebruikt, bijvoorbeeld Facebook, dan kun je met je social media-account op sommige plekken op onze website inloggen. Wanneer je, als je bent ingelogd, aangeeft een artikel leuk te vinden, dan verschijnt dat artikel op je social media-account. Sound Meditation krijgt geen toegang tot je social media-account, maar artikelen die je leuk, nuttig of handig vindt, kun je wel met je vrienden delen. Stel je via social media een vraag aan ons en zien we die vraag voorbijkomen, dan bewaren we dat bericht en je accountnaam zodat we op je bericht kunnen reageren.

 

Wat doen we niet met je gegevens?

Wij gebruiken je gegevens nooit om aan jou andere prijzen te tonen dan aan andere klanten. Al onze klanten zien dezelfde prijzen voor onze artikelen en producten. Je gegevens verkopen aan anderen, dat doen we ook nooit.

 

Hoe lang worden je gegevens bewaard?

Jouw gegevens worden alleen bewaard zolang dat nodig is. Dit houdt in dat zolang je klant bij ons bent, zullen wij de door jou verstrekte gegevens in ons klantenbestand bewaren. Op die manier kunnen wij jou een goede service geven. 

 

Kloppen je gegevens niet, wil je uit ons klantenbestand of heb je andere vragen?

Klopt er iets niet of wil je je gegevens inkijken? Wil je geen klant meer zijn? Of wil je dat jouw gegevens niet langer bewaard worden? Dan kun je ten aller tijden dit aangeven. Dit kan op verschillende manieren. 1; Persoonlijk aangeven in de winkel. 2; Afmelden voor onze nieuwsbrief. 3; Contact opnemen via onze contactpagina.

 

Mocht het gebeuren dat er een fout gemaakt is, ben je ontevreden of is er iets niet goed verwerkt? Dan horen we dat uiteraard graag van je zodat we het kunnen oplossen voor je.

 

Nu ben je helemaal geïnformeerd over ons beleid met betrekking tot privacy en veiligheid. We vertrouwen erop je voldoende te hebben geïnformeerd.